Reklamy źródłem dochodu

Jak mawia przysłowie reklama dźwignią handlu i jakby na to nie patrzeć jest to niepodważalna prawda, bez odpowiedniej reklamy konsumenci nie dowiedzą się o produkcie czy usłudze, co za tym idzie zysk będzie niemożliwy do osiągnięcia. Jeśli weźmiemy pod uwagę start-upy to w rzeczy samej bardzo często patronat anioła biznesu jest swoistego rodzaju reklamą to on wprowadza nowego przedsiębiorcę w świat biznesu zapoznaje z procedurami działań, pomaga w poszukiwaniu rynku zbytu. Nie ma branży, w której reklama byłaby zbędna, jeśli weźmiemy pod uwagę usługi być może i konsument wie, że takowe są, ale jeśli nie będzie wiedział gdzie może z nich skorzystać jest niewielkie prawdopodobieństwo, że na nie trafi, podobnie z resztą jest z produktem klient musi wiedzieć, że takowy jest, jaka jest jego charakterystyka, co go wyróżnia na tle wszystkich innych dostępnych na rynku. Analizując to można pomyśleć, że reklama ważna jest w pierwszej fazie rozwoju, ale nic bardziej mylnego, konkurencja nie śpi i wykorzysta każdy moment do tego by klientów „przyciągnąć” na swoją stronę.