Start-Up definicja

Start-up to przedsiębiorstwo, które z założenia jest krótkotrwałe, (choć niekoniecznie) można powiedzieć, że jest początkiem przedsiębiorstwa momentem, kiedy poszukuje się modelu biznesowego, rynku zbytu.

To pewien rodzaj projektu, który kończy się w momencie, kiedy przedsiębiorstwo osiąga zyski ulega przejęciu lub fuzji.

Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które mają innowacyjny pomysł, ale nie mają doświadczenia w prowadzeniu działalności lub też nie mają odpowiednich funduszy by rozpocząć swoją działalność.

Właśnie, dlatego powstają różnego rodzaju fundacje, które pomagają młodym przedsiębiorcom przede wszystkim w stworzeniu biznesplanu, wdrożeniu go następnie pomoc w nazwijmy to usamodzielnieniu się.

Pomoc może skończyć się formą udziałów, co łączy inwestora z właścicielem pomysłu bardzo często na wiele lat, ale w przypadku fundacji jest zupełnie inaczej, podobnie z resztą z funduszami europejskimi, które co prawda mają wiele obostrzeń, ale bardziej w formie nakazującej długość trwania działalności.

marketing gdynia