Jak zagospodarować przestrzeń biurową, aby zwiększyć efektywność pracowników?
Właściwe zaplanowanie przestrzeni biurowej sprawi, że pracownikom będzie się lepiej pracowało, a co za tym idzie, firma będzie osiągać większe zyski. W Polsce na razie niewiele firm przywiązuje dużą wagę do komfortu pracy swoich pracowników. Przy aranżowaniu przestrzeni wewnątrz budynku myśli się raczej o tym, jak na jak najmniejszej przestrzeni zmieścić jak największą liczbę stanowisk pracy.
To spory błąd, bowiem okazuje się, że mniejsza liczba pracowników w lepiej zagospodarowanej przestrzeni pracuje wydajniej. Przy zagospodarowaniu przestrzeni biurowej w budynku należy zadbać o to, aby każdy pracownik miał odpowiednio dużo wolnej przestrzeni oraz miał możliwość dopasowania wyglądu stanowiska pracy do swoich upodobań. W każdym biurze należy także podzielić przestrzeń na strefę pracy, strefę spotkań, strefę relaksu.
Pracownicy nie powinni spędzać całego dnia w jednym miejscu, np. nie powinni pracować na komputerze i spotykać się z klientami przy tym samym biurku. Należy im także zapewnić osobne miejsce, gdzie mogą zjeść posiłek czy wypić kawę i porozmawiać z innymi współpracownikami.
Zapewnienie im komfortowych warunków pracy sprawia, że codzienne wypełnianie obowiązków nie powoduje poczucia znużenia, daje też większą satysfakcję z wykonywanych zadań oraz sprawia, że pracownicy chętniej przychodzą do biura.
www.speedbodytec.pl
Polecane artykuły
Schowek w wannie
Wanna w łazience wydaje się mieć dość oczywiste zastosowanie, prawda? Oczywiście tak jest, jednak przy odrobinie kreatywności można nadać jej nowej, przydatnej funkcji. Mowa tu o dodatkowej przestrzeni na przechowywanie rzeczy w łazience. Istnieją systemy zabudowy wanny pozwalające zaoszczędzić spo
Błędy w instalacji wodnej
Budowa domu i montowanie wszystkich koniecznych instalacji to trudne zadanie. Wykorzystanie wiedzy fachowca to wręcz konieczność, ale równie ważne jest też jego staranność i przyłożenie się do pracy. Część usterek budowlanych dotyczących instalacji wodnej wynika bowiem ze zwykłego niedopatrzenia. T